" Посміхайлики"

Незвичайні фрази викладачів 








Не тільки студенти, а й вчителі, викладачі часто збагачують наш світ незвичайними фразами, гідними потрапити в історію: 





1. А зараз подивіться на картинку, яку я, на жаль, стер.

2. Подивіться на мене: перед вами молекула водню!
3. Хай он той жовтий кубик буде для наочності синьою кулькою.
4. Я не можу, коли на мене дивляться 25 очей!
5. Пpопіловий спіpт пити не можна, тому його фоpмулу писати не будемо.
6. Намалюємо нескінченно малий трикутник. Ні, погано видно - намалюємо побільше.
7. Студентам з Африки прохання здати хвости.
8. Візьміть графік і хрестиками поставте галочки.
9. Я завтра несподівано дам вам контрольну.
10. Ви мені брешете, товариш студент, але я Вам вірю.
11. Ви вже досить дорослі, щоб дізнатися про те, як влаштована печінка.
12. Я жалію студентів, але на іспиті я сам себе не впізнаю, я несамовитий. 

#Видавництво_Ранок #Е_ранок #гумор



З УЧНІВСЬКИХ ТВОРІВ
Іван Котляревський «Наталка Полтавка»
1. Коли возний побачив Наталку, то серце у нього тронулось.
2. З переляку серце вискочило на волю.
3. Наталка виходе за першого міцного жениха.
4. Наталка думала, що жених другий раз не прив'яжуться.
5. Твір «Наталка Полтавка» врізав мене у саме серце.
6. Коли не потрібно, то Наталка з Полтави проявляє рішучість.
7. Терпелиха благословляє дітей Наталки і Петра.
8. Наталка хвилювала всіх, хто її розкривав.
9. Горе прибило стару Терпелиху.
10. Вірність у коханні вихваляється перед Наталкою.
«Енеїда»
1. Про «Енеїду»: твір весь віршований із запорізьким акцентом.
2. Котляревський переплітає в «Енеїді» український народ з троянським.
3. Коли читаєш, то співаєш, коли не ротом, тоді головою.
4. Котляревський перетягнув античних героїв у українське вбрання.
5. Еней був алкоголіком, а коли треба, то перетворювався у справжнього героя.
6. Котляревський переплутав українських героїв з античними.
7. Енеїда не любила Енея.
Тарас Григорович Шевченко «Катерина»
1. Коли москаль пішов у Туреччину, то Катерина ненароком народила сина.
2. У Тараса пісні стирчали у грудях.
3. Тарас відчув себе твердим художником.
4. Тарас від злиднів ховався у бур'янах.
5. Катерина ще довго не розуміла, що вона покритка.
6. Поема «Катерина» достукалася до кожного серця.
7. Т.Г. Шевченко у своїй поемі довів вагітність від москаля.
8. Коли москаль пішов у Туреччину, то всі побачили на Катерині гріх, який ріс на животі.
9. Катерина бросилася в річку по особистій справі.
10. Шевченко показав жінку-покритку в більш розширеному вигляді.
Леся Українка «Лісова пісня»
1. Лукаш за професією був музикант.
2. Коли Лукаш грав на сопілці, то він виливав на людей навколишній світ.
3. Леся Українка Косач – поетеса.
4. Лукаш любив свою улюблену героїню цього твору – Мавку.
5. Мавка любить красу, але чомусь її руйнує.
6. Мавка – це істота, але одягнена в людину.
7. Леся Українка змальовує ліс як сукупність особистостей.
8. Я думаю, що у нас немає людей, яким би не подобалися твори Лесі українки , а якщо вони є, то з ними треба боротися.
9. Пліч-о-пліч із чоловіками в боротьбі за волю із словом в руках стояли жінки.
Михайло Коцюбинський «Тіні забутих предків»
1. М. Коцюбинський у «Тіні забутих предків» пережив природу, коли нею захоплювався.
2. М. Коцюбинський утопився у «карпатській природі», що й змусило написати «Тіні забутих предків»,
3. М. Коцюбинський бачив дикі місця, що символізували красу Карпат.
4. Іван і Марічка ворогували, ворогували, а , коли набридло, то вирішили покохати.
5. Іван Палачку не любив, і вона змушена кохати тварин.
6. Іван жив, а душа давно пішла до Марічки.
7. Івана не задовольняло існування з грубою, обтесаною дружиною.
8. Палачка тільки й дбала про худобу та государство.
9. Іван жив з Палачкою, а душа – з Марічкою.
10. Голос допомагав Івану зрозуміти красу природи, красу ніжної , голої жіночої душі.
Іван Карпенко-Карий «Сто тисяч»
1. Калитка коняку не пускає до церкви, бо він хоче відпочити.
2. Коняка, за три версти, відвозила жінку.
3. Карпенко-Карий змалював свого головного героя шахраєм і зараз, прочитавши цей твір, деякі люди учаться розбагатіти, тільки по-сучасному.
4. Калитка, взявши кума на обмін, хотів розбагатіти.
5. Калитка жадний, він коняки не підпускає до жінки, щоб вона повезла її до церкви.
6. Головним героєм твору «Сто тисяч» є Герасим і Калитка.
7. Куркуль Калитка їде напролом до грошей.
8. Герасим скуповує маєтки дрібних помічників.
9. Жінки Калитки відрізняється від коняки тим, що кінь оре, а вона цього не вміє.
10. Калитка любив широку землю, високі гори, велику худобу.
«Слово о полку Ігоревім…»
1. З великою любов'ю автор змалював образ Ігоря.
2. Ярославна дуже плакала і тоді Ігоря відпустили з полону.
3. Коли Ярославна плакала, то сльози у неї були чисті.
4. Коли Ігор побачив Золотий Сон , то він задумався, але не надовго.
5. Ярославна надихувала письменників, щоб вони про неї писали.
6. Природа радо зустріла Ігоря.
7. Ігор любив не тільки Ярославну, а й свою руську землю.
8. Ігор без вагань би віддав своє життя, якщо б від нього це залежало.
9. Ігор бився мужньо, поки не осліп.
10. Ігор любив своє військо і казав: «Я буду битися з вами і помру з вами».
Іван Франко «Захар Беркут»
1. На сторінках «Захар Беркут» ми знайшли образ Захара.
2. Мені сподобалася повість «Захар беркут», де монголи топилися як собаки.
3. Мирослава кохала Беркута, сина Максима.
4. Захар Беркут був символом справжнього чоловіка.
Іван Нечуй-Левицький «Микола Джеря»
1. Миколу і товаришів заарештували, але через час відмінили кріпацтво і їх відпустили на волю.
2. Микола утік з Вербівки, щоб побродити, втратити свого товариша і , щоб через 20 років повернутися старим дідусем.
3. Я була дуже вражена, коли повернувся Микола, а в його хаті ще хтось жив.
4. Повість «Микола Гоголь», де автор створив образ Миколи Джері.
5. Іван Нечуй-Левицький приніс мені чудовий твір «Микола Джеря».
6. у кінці ХІХ століття почали видавати на руки твори з «Миколою Джерею».
7. М. Бунтарський дає настрої селянам.
8. Микола з осавулою захищає кріпаків.
9. Мені в душу упав твір «Микола Джеря».
10. У нашому селі Миколу і його сім'ю запам'ятали надовго.
Опис природи
1. Весна вилізла з-під снігу.
2. Весною оживає природа і люди.
3. Верби розпустили коси, як непутьові дівчата.
4. Над берегом стоїть іва і плаче, як плаксива Тетяна з 4 класу.
5. Перші промені сонця стукають мені у вікно, тоді я прокидаюсь.
6. Весна – найпахучіша пора року.
7. Сонце розбудило чорну землю від сну, і вона, злякавшись, зазеленіла.
8. Сонце зраділо приходу весни і засвітило ще яркіше.
9. Звірі і люди раділи приходу весни.
Опис людини
1. На голові чорні, підкреслені брови.
2. Сірі очі заховалися під бровами.
3. Брови були завжди теплі і ласкаві.
4. У нього були рум'яні сірі очі.
5. Чорна смушева голова схилилась на траву.
6. Якщо у вас друге лице, то голосувати не можна.
7. Івась втер у своє обличчя піт.
8. На горі висять постаті братів Кия, Щека і Хорива.
9. Блакитноброві очі світилися на Марійці.
10. Жили собі Іван та його блакитна Марійка.
Опис звірів
1. Вдалині виднівся вовчик, наче живий.
2. У ховрашка передні рученятка крихітні, а задні лапи маленькі.
3. У мене багато друзів – дві собаки, кіт Рижик, гуси і кури, качок нема.
4. Собака побачив Василька, який почав гавкати.
5. У собаки довгі ноги з пухнастим хвостом.
6. Бики зазеленіли в полі.
7. Вови ситі і козаки цілі.
8. Вовки цілі і козаки ситі.
9. У тепле хутро переодяглись звірі: жаби, ящірки, комахи.
10. Собаки сидять у будці і не вилазять зі своїх будинків.
Підготувала Лариса МАКАРЕНКО
Читайте статтю Галини ОСАДЧУК «Зразки власних висловлювань», опубліковану в жовтневому «Дивослові», аби уникнути таких «перлів».

Дивослово Журнал

Кращі перли українських дотепників на ЗНО... 


*
Книга – це безцінне кладовище знань!
*
В романі "Маруся Чурай" Остап Вишня отравила свого коханого
*
Ліна Костенко ніколи не тримала язик за зубами.
*
Наприклад, Наполеон і Гітлер не читали твір "Хазяїн".
*
У романі "Хіба ревуть воли, як ясла повні" зображено відношення гуцулів до домашніх тварин
*
Прагнучи до нових знань, Матильда не розуміла батьків, що були сповнені інтелектуальної деградації.
*
Своє дитинство Т. Шевченко прожив у злиднях, у недоїдках.
*
Якщо ми не будемо читати, то будемо обратно мавпами. Шевченко любив школу, але вчителі його не любили, тому він і намагався багато чого навчитись в кущах.
*
Ця жінка без минулого, але з добрим майбутнім пішла на той світ. ("Наймичка" Т.Шевченка).
*
Коли Шевченка посадили за грати, йому було 27 років, а коли він одсидів і вийшов на волю, він став старим і його навіть дружина на впізнала
*
"Катерина" Шевченка був присвячений жертвам голодомору.
*
Попри всі негаразди, Леся Українка боролася з життя і перемогла його.
*
Лукаш, який дуже кохав Мавку, побачивши її в поганому образі, кинув її.
*
Це лісне створіння хотіло відчути на собі справжнє кохання.
*
Леся Українка затронула мене не тільки як поет, а й як жінка.
*
Вірш Лесі Українки "Contra sperma".
*
Через нещасливе кохання Мавка покинула свою домовину
*
І в наш час дорослим і малим потрібно стремитися до таких соратників, як: Ярослав М., Володимир В., у них не було комп’ютерів, вони писали книги на спеціальних паперах, обгорнених в медвежі шкури.
*
Перші книги, коли їх створювали, їх знімали на відеокамери.
*
Президент присягаючи перед усією країною, не буде ж тримати руку, наприклад, на планшеті.
*
Коли, наприклад, читати книгу, то в мозок поступає кров і людина може стати приємним співрозмовником
*
У нас хороша квартира, у батьків хороша робота з хорошою зарплатнею… а у мене хороший атестат. І все це у нас завдяки розуму, що дали нам книжки.
*
Книга вчить, як на світі ходить.
*
Від читання ще ніхто не вмер.
*
А якщо не буде книжок, от куда появиться розум?
*
Ще багато люди читають у вільний час. Чому я так вважаю? А тому що на вулицях нашого міста ходять більше інтелігентні люди, ніж дурні.
*
Щоб читати книжку, треба міцно сісти.
*
У книжці немає магнітних буревіїв і хакерських програм.
*
Книги завжди були і будуть безкоштовні, а за інтернет треба сплачувати гроші.
*
Як можна проміняти книгу, її мохнаті сторінки, її специфічний запах на якусь жилізяку!


Немає коментарів:

Дописати коментар